Warunki gwarancji

WARUNKI GWARANCJI

Firma P.P.H.U Dziecko, ul. Kościuszki 27, 38-500 Sanok,
właściciel marki Bellamy, udziela 24-miesięcznej gwarancji na swoje produkty znajdujące się w ofercie.
Gwarancja obejmuje wady technologiczne (np. błędnie nawiercone otwory, niewłaściwy wymiar elementów etc.) ujawnione podczas użytkowania mebli.

Gwarancji nie podlegają wady będące skutkiem niewłaściwego użytkowania mebli oraz powstałe na skutek działania negatywnych czynników zewnętrznych, w tym:
- uszkodzenia mechaniczne np. uderzenia, otarcia itp. (np. zniszczenia ramki łóżeczka wynikłe w skutek ocierania metalowami elementami odzieży rodzica, pogryzienie ramki przez dziecko, porysowanie blatu komody itp.) 
- długotrwały kontakt z wodą-zalanie
- niewłaściwa konserwacja - użycie silnych środków chemicznych lub preparatów czyszczących niezgodnie z ich przeznaczeniem
- brak konserwacji 
- bezpośrednie zetknięcie z ogniem lub kontakt z silnie rozgrzanym przedmiotem
- nadmierne przeciążenia
- inne użytkowanie mebli niezgodnie z ich przeznaczeniem

Roszczeniom reklamacyjnym nie podlegają również:
- proste czynności, które użytkownik może wykonać we własnym zakresie np. regulacja zawiasów, dokręcenie poluzowanej śruby, usunięcie zabrudzeń itp.
- właściwości charakterystyczne dla użytych materiałów, np. w przypadku drewna lub okleiny naturalnej: usłojenie, zróżnicowana struktura, naturalne przebarwienia
- usterki nieistotne dla użytkowania mebli i niewidoczne po ich montażu


Procedura reklamacyjna:
Reklamacje należy złożyć w formie pisemnej, powołując się na dokumenty zakupu, uwzględniając dokładny opis usterki wraz z udokumentowaniem wady zdjęciami. 
Reklamacja nie stanowi podstawy do wstrzymania zapłaty za meble.
Firma Bellamy jest zobowiązana do odpowiedzi na zgłoszoną reklamacje w terminie 14 dni od daty jej wpłynięcia Załatwienie reklamacji nastąpi w sposób i w terminie uzgodnionym przez obie strony, bez zbędnej zwłoki.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl